hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  شهدا؛ عزت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند

 شهدا؛ عزت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند

سردار احمد علي گودرزي فرمانده مرزباني فراجا به همراه سردار سعید دادگر و سرهنگ حاتمی با حضور در منزل شهيد معظم "محمد مهدی نجاتی نیا" با خانواده اين شهيد بزرگوار ديدار و گفتگو کرد.

سردار گودرزي فرمانده مرزباني فراجا در اين ديدار با اشاره به مظلوميت شهداي مرزباني گفت: ما قدردان ايثار و فداکاري شهدا بخصوص شهداي مظلوم مرزباني و خانواده‌هاي معزز آنان هستيم و همه ما مي‌دانيم اگر اين ايثارها نبود کشور وارزش هاي انقلاب و آرمان هاي آن حفظ نمي‌شد.

وی تصریح کرد: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

وي با تجليل از صبر، ايثار و فداکاري‌هاي خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و اين اجري بي پايان در نزد خداي متعال خواهد داشت.

 فرمانده مرزباني فراجا خاطرنشان کرد: شهدا اسوه‌هاي بصيرت و ولايت‌مداري در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنيت و آرامش را بر جامعه حکم ‌فرما كردند.

وي با بيان جايگاه خانواده معظم شهدا  گفت: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان عزیز است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد